خدمات طراحی سایت

Wiki Article

شما می توانید بعد از مطالعه مقاله لیست شرکت های طراحی سایت، از بخش تماس با ما با کارشناسان شرکت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سؤال های رایج درباره سرویس های تعریف شده در لندینگ خدمات طراحی سایت

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فنی ایران وب لایف، با ما در تماس باشید.

وقتی وب‌سایت شما در دسکتاپ نشان داده می‌شود، فضای زیادی برای نمایش تمامی این اطلاعات دارد؛ اما این فضا برای صفحۀ موبایل کمتر است و لازم است این نکته را در زمان طراحی واکنش‌گرا یا تطبیقی در نظر بگیرید.

از منوی تنظیمات وارد بخش تنظیمات عمومی بشید و زبان سایت و زمان محلی و ساختار تاریخ و ساختار زمان و روز آغازین هفته رو تنظیم کنید.

اگر صفحه‌های وب‌سایت شما در نسخۀ موبایل طولانی هستند، بهتر است به فکر یک هدر چسبنده باشید. با این کار، کاربران همیشه به ناوبری و منوی وب‌سایت شما دسترسی دارند.

ممکنه بعضی از شما دنبال آموزش نحوه ایجاد سایت با وردپرس هم باشید که در اون مورد هم مطالب مهمی رو میخوام آموزش بدم. پس با من در این نوشته همراه باشید.

اگه مایل هستید یه آموزش کامل و حرفه ای در مورد روش طراحی سایت با وردپرس داشته باشید لطفا با ما تماس بگیرید.

گوگل با اختلاف بالا محبوب ترین موتور جستجوی دنیاست اما در بخش های مختلف که اتفاقا امکان دارد مخاطب هدف شما باشند؛ موتور های دیگر جستجو محبوب تر هستند.

سیستم مدیریت محتوا مانند یک برنامه است و شما می توانید آن را در کمتر از ده دقیقه در سایت خود فعال کرده و دست به کار شوید.

از لیست پوسته ها یکی از گزینه ها رو به دلخواه انتخاب و دکمه فعال نمایید رو کلیک کنید.

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

وبزی یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای طراحی وب سایت است. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به شما امکان ساخت یک سایت منحصر به فرد و با سلیقه خودتان را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد.
در قرارداد خدمات نگهداری و مدیریت سایت موارد مهمی است که باید بهش توجه کنید.

این عمل کارفرما را برای پاسخگویی به سوالات پایه در آینده آسان تر می کند.

طراحی سایت فروشگاهی با فریمورک محبوب لاراول همراه با به روزرسانی و پشتیبانی کاملا رایگان

همان متنی که می خوانید روی هاست ذخیره می شود و از آنجا برای شما ارسال می شود.

یکی دیگر از بهترین مزیت های وردپرس بروز رسانی های متعدد و البته رایگان آن است. این بروز رسانی را تیم توسعه دهنده وردپرس به طور منظم و در فواصل زمانی مختلف منتشر کرده و به رایگان در اختیار کاربران قرار می اینجا کلیک کنید دهد.

ممکن است عملکرد وب‌سایت را مختل کند؛ چون محتوای وب‌سایت را پویا و داینامیک می‌کند.

برای تعیین هزینه طراحی سایت فاکتورهایی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: •    رابط کاربری

انتخاب و خرید هاست مناسب بحثی کاملا تخصصی است و برای اینکه بتوانید هاست مناسب تهیه کنید باید با افراد متخصص مشورت کنید. دلیل این امر ممکن است این باشد که اگر یک هاست با ظرفیت بالا تهیه کنید، حجم زیادی از هاست به سختی استفاده می شود و پول زیادی هدر می رود.

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

افرادی که قصد گسترش کسب و کار به خارج از کشور (ترجیحا کشور های همسایه) را دارند.

روی همۀ دستگاه‌های جدید (حتی آن‌هایی که صفحه‌نمایشی با ابعاد غیراستاندارد دارند) کار می‌کند.

با ثبت نام در پلتفرم ژاکت سرویس به عنوان کارفرما و انتخاب سرویس موردنظر خودتان، اولین قدم برای داشتن سایت را بردارید. بقیه را به متخصصان ما بسپارید.

طراحی سایت شرکتی بهینه سازی سایت طراحی سایت فروشگاهی پشتیبانی سایت

در پایان باید بگوییم اگر به دنبال طراحی یک سایت با رعایت اصول سئو هستید، امنیت سایت برایتان اهمیت زیادی دارد، دانش برنامه نویسی چندانی ندارید، بودجه زیادی برای طراحی سایت ندارید، بخواهید به راحتی سایت خود را مدیریت کنید و هم چنین از پشتیبانی آنلاین تیم توسعه دهنده استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از وردپرس است.
ما تمام استانداردهای روز طراحی سایت را در وب سایت شما رعایت خواهیم کرد.

اگه یه سایت خیلی ساده بخوایم، هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر در میاد؟

طراحی سایت فروشگاهی با فریمورک محبوب لاراول همراه با به روزرسانی و پشتیبانی کاملا رایگان

روش چند زبانه کردن سایت (روش سابدامین هزینه بیشتری از استفاده سابفولدر دارد اما نسبت به روش دوم برتری دارد.)

بخش اصلی ناوبری سایت، منوی سایت است که نمونۀ آن را در تصویر زیر می‌بینید.

پشتیبانی به دو صورت ارائه میشه. خدمات این سایت پشتیبانی سالانه و خدمات پشتیبانی موردی. سوالات بیشتر رو از طریق تکمیل فرم تماس مطرح کنید تا همکاران پاسخگوی شما باشند

ممکنه بعضی از شما دنبال آموزش نحوه ایجاد سایت با وردپرس هم باشید که در اون مورد هم مطالب مهمی رو میخوام آموزش بدم. پس با من در این نوشته همراه باشید.

حتما توجه کنید که از افزونه های مناسب وردپرسی برای تغییر مسیر این موارد استفاده کنید.

در حالت سابفولدر هم مشکلاتی مانند کندی سرعت سایت ممکن است ایجاد شود اما هر میزان که روی سئو خود دامنه اصلی کار کنید، ارزش کل دامنه و زبان های مختلف آن بالا می رود.

سیستم مدیریت محتوا مانند یک برنامه است و شما می توانید آن را در کمتر از ده دقیقه در سایت خود فعال کرده و دست به کار شوید.

به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف خوش آمدید. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که علاقه به فعالیت در بستر وب دارند.

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

طراحی سایت پاسخ به همه این سوالات شما رو تا حد زیادی به قیمت طراحی سایت وردپرس نزدیک میکنه.

برای اینکه اینجا کلیک کنید با مفهوم طراحی ریسپانسیو بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم گوشی، تبلت و لپ‌تاپ خود را بردارید و وب‌سایت یدک لی را با تمامی این ابزارها باز کنید.

Report this wiki page